"Oh boy! Vilket vackert väder!"

Solen skiner idag igen. Himlen är blå. Dock är det lite svalare idag än dom föregående dagarna.. Strax under 10. Men jag hoppas att det blir varmare. Jag ska snart ta och ge mig ut på en promenad tror jag jag. Eller ska jag cykla en sväng? Jag vet inte. Men ut ska jag. Förr eller senare :D Vore trevligt att ha en promanadpolare.. Just nu är det mobilen och ipoden som gör mig sällskap, men, det går väl det med :)

Jag vaknde vid 4-tiden inatt och var helt klarvaken. Vet inte varför. Men som tur var kunde jag somna om. Jag saknar Rickard.. Sängen är så stor när man är ensam. Ingen man kan krypa näranära om man vaknar.. Buhu. Men snart är det tisdag/onsdag (vet inte riktigt när han kommer hem). Längtar!

Måste gå förbi affären sen och köpa lite apelsinjuice. Har blivit helt juiceförälskad. Och jag hittade en sån god sort, mums. Ska kolla och se vad det var för nån, så kanske jag kan ge ett litet tips till den intresserade ;)

Förresten är jag sugen på att göra om min bloggdesign, göra den lite ljusare och vårigare/somrigare kanske? Fast jag borde lägga all min kreativitet på plugget.. Så, vi får se hur det blir. Det är väl sånt som visar sig ;)

Dags att sätta lite fart kanske? Ut i friska luften! :D Fast först ska jag poppa lite Hoffmaestro..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback