"Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång, med dig, med dig, med dig"

Hejåhå vad jag sov länge idag! Inte till nu då, men vaknade till liv klockan 11 när jag fick sms av Rickard. Det är inte tokigt att vakna av söta ord när man inte får vakna till den äkta varan! :) Men snart är det onsdag, och då kommer han äntligen hem, mitt hjärta.. <3

Idag ska jag nog ta det lugnt.. Tänkte ta en prommis, för solen skiner så vackert, men är fortfarande trött i vristen, så ska kanske ta och pausa lite idag och hoppas att det känns bättre sen. Hur som helst måste jag gå till affären en sväng, men, det är ju inte så långt, typ 200 meter fram och tillbaka kanske? Lagomt avstånd! ;) Nu har solen hittat till våran balle (balkong för den ovetande) så ska kanske äta min lunch där ute idag, vi får se :)

Jag började måla på en tavla (i alla fall på en stor wellpapbit, men det duger det med!) igår, eller, än så länge har jag bara grundat den, men ändå, så om jag kommer på vad den ska få för motiv, så kanske jag sysselsätter mig med det idag. Förslag någon? :D Plus att jag MÅSTE diska. Berget börjar bli oroväckande stort nu.. Pust. Sen ikväll blir det Robinson! Det ser jag fram emot, hehe..

Ne, nu ska jag försöka komma igång och göra lite nytta, kanske ta en dusch.. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback