"No, I'm not doing this to please you"

Goddagens! Här sitter jag nyduschad och frukostmätt. Ska försöka göra mig klar snart, sen får vi se om jag kanske går till stan en sväng. Eller om jag inte gör det. Måste fundera på saken :P Men skulle vara skönt att komma ut, det ser soligt och skönt ut ute så.. Ska kanske passa på att köpa nåt snask till kvällen också, blir nog film eller nåt när jag kommer hem från middag med mamma och Lena.. :) Sen vill jag fortfarnde hitta solglasögon.. Jag har nån sån där poängcheck man från från Åhlens, så om jag hittar något där så blir det gratis, det vore bra, eftersom jag inte har råd annars :P  Aja, ska fundera och se om jag hinner och orkar iväg innan mamma slutar jobbet!

Idag har katterna varit wierd, Tyko har haft sina mongoryck och sprungit i räserfart fram och tillbaka genom lägenheten, plus att han har stått i sängen och mjauat, utan anledning, tror jag. Men han blev tyst efter lite pill i maglurvet.. Sen hade han ner påsen med muffins från bordet och försökte göra inbrott, men jag kom allt på honom! Semla har varit helt freakig med sina råttor, har fått kasta dom flera hundra gånger känns det som :D Sen har dom dessutom hoppat upp och ner i badkaret ett antal gånger också, varför vet jag dock inte :) Men nu har dom båda lugnat ner sig. Tyko ligger i sängen och tvättar sig och Semla sitter i fönstret och tittar ut på fåglarna. Pust ;)

Sitter och lyssnar lite på Moneybrothers nya skiva nu! Den har äntligen kommit ut på Spotify, wiee. So far so good! Fast än så länge låter det inte riktigt lika fartigt som det brukar, men har bara hunnit lyssna på ett par låtar än så, det kanske kommer ;)

Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback