"Jag ville bara va´ med dig"

Godmorgon! Eller, jag har varit vaken länge. Det är inte lätt att sova med två hungriga katter som går runt och på en. Har sovit så lite inatt! Sov kanske 1 ½ timme innan Evve och Oskar åkte vid 3-tiden inatt, sen kunde jag inte somna förns vid 5-tiden. Gick upp vid 8 när Tyko började trampa på mig. Huuuh, för lite sömn! Det kommer nog att bli en tupplur senare idag.. Förresten, när jag vaknade kände jag att jag låg på en råtta, en leksaksråtta alltså. Undra vem som planterat den där? Jag har mina aningar, SEMLA! :D Om jag orkar senare idag ska jag lägga upp ett par bilder på sötkatterna i alla fall :)

Nu borde Evve och Oskar vara i luften snart. Spännande! Jag är så avundsjuk, jag vill också till London igen! Men jag hoppas att dom får det riktigt trevligt där borta, med sol och lite lagom värme :)

Frukostdags! Magen kurrar. Hörs säkert senare under dagen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback