"Jag bara bryter lite is"



Jag vet att jag egentligen skulle plugga (vilket jag faktiskt gör!), men jag kom på en sak! Winnerbäck är ju ute på en liten Norge-turné, och tydligen så sjöng han en ny låt på en av spelningarna! Inte illa! Det var i alla fall nån smart figur som filmade, så, här har ni om ni vill lyssna! Jag tycker att den låter jättemysig! (Jag rekomenderar alla att sluta efter 3:20, då är den nya sången slut och då kommer bara en massa skrik och falsksång (från publiken alltså), hähä..) Söta söta Lasse! Jag hoppas att han snart släpper en ny skiva så att det kan bli åter en sommarturné. Det vore riktigt underbart :)
Låten föll mig verkligen i smaken i alla fall!

Nu: åter till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback