"I'm broke but I'm happy I'm poor but I'm kind"

Hallå hallå!

Idag står en solig fredag på schemat. Har redan hunnit med en cykel/joggingsväng. Som vanligt jag på cykel och Rickard på jogg :P Skönt, så vaknar man till liv ordentligt! Nu sitter jag och internetnördar lite medan Rickard tv-spelsnördar. Ska väl kanske snart ta en dusch å låta dagen börja på riktigt. Idag blir det kanske en sväng till Norrkan (Norrköping), vet inte om vi har bestämt oss för det eller om det bara är prat, men, jag tror vi ska dit i alla fall :P Så får vi se vad vi hittar på sen..

Igår var vi i alla fall till Tornby. Vi köpte lite grejer till badrummet, så nu är det fint och vårigt där inne med ny matta och nytt duschdraperi. Grönt är skönt! :) Strosade kring där ett bra tag, jag letade solglajjor, men jag ser ju inte klok ut i några, så än har jag inte slagit till.. Kanske hittar några idag om jag har tur! Oh, just det, jag målade klart en tavla jag började på förut också. Den föreställer inte nåt egentligen. Den är grönflammig, så har jag målat dit små söta blad. Den ska hängas upp i vardagsrummet så fort vi har lyckats borra hål i väggen :P Ni kanske får se sen om jag kommer ihåg att knäppa kort på den :)

Gääsp. Nu ska jag ta och göra nåt annat än sitta här. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback