"I'll be coming home wait for me"

Filip och Fredriks nya program var roligare än förväntat. Dom brukar vara så påfrestande, men nu var dom ok. Ganska i alla fall. Å Marilyn Manson var så söt! Å Howlin´ Pelle är söt med för den delen. Så nu var det avklarat.

Pratade med Rickard tidigare, och jag saknar honom massor. Men bara ett par dagar nu, sen kommer han hem till mig! Eller, till oss kanske man säger när man är sambos? Aja, han är söt hur som helst, min Rickard. <3

Nu rinner mitt vänstra öga igen. Vet inte om det är av trötthet eller pollen, men kul är det inte. Ska snart sova i alla fall, känner mig som en zombie.

Natti. Natt.

Kommentarer
Postat av: Lins

Ånej, du kan väl inte tycka att Marilyn är söt? Jag är livrädd för honom :-O Han var kanske lite flumsöt med sitt "metric system" dock, jag skrattade varje gång... Puss!

2009-04-20 @ 08:32:22
Postat av: Kristin

Svar till Lins: Hihi, jo, han var charmig på sitt eget speciella vis :D Snart är det onsdag, woho! Kraaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback