"I need you too hold me tonight"

Jag borde verkligen inte vara vaken så här dags! Men jag började på ett litet projekt, som jag ville slutföra.. Projektet var att ta bort min lunar, å just det var ju inte så svårt, men innan jag gjorde det ville jag kopiera alla mina dagboksinlägg. Dom kan vara kul att ha kvar. Och shit vad jag har skrattat ikväll, i min ensamhet! Lillasyster Frida förstår nog varför :P Låt oss säga att mitt språk inte var så fint i början av min internetkarriär, hahaha.. :D Nästan 500 sidor i Word blev det. Men nu är det sparat, och mitt lunarkonto är avslutat. Lika bra det, har inte varit inloggad på evigheter.

Nästa projekt blir att kopiera allt i den gamla bloggen också. Inte för att jag ska ta bort den eller så, men det kan vara kul att spara, det med. Men det får bli en annan dag!

Blev dödspirrig när jag läste om i början när jag och Rickard precis skulle träffas, hihi, då pirrade det i magen rejält, det gör det nu med, men inte riktigt på samma sätt.. Åh, Rickard, jag är så glad att vi träffade varandra! Och vi har ju faktiskt Lunarstorm att tacka :P

Nu ligger jag i sängen, helt trött. Mitt ena öga rinner som en bäck. Tror det är ett tecken på att jag borde sova? Jag har inte varit vaken så här länge på flera månader.. Om inte år! Jag är för gammal för sånt här!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback