"I´ll be fighting for my love story"


Goddagens gott folk!

Dagen började med springtur för Rickard och cykeltur för mig. Skönt! Sen blev det frulle och dusch, å nu har vi startat en runda i tvättstugan. Ska snart ner igen och slänga in andra omgången. När tvättandet är klart så får vi se vad vi hittar på. Kanske en sväng till Tornby, det visar sig. Solen skiner i alla fall, skönt!

Sen måste jag slänga in det här klippet också. Det trodde jag aldrig om mig själv. Att jag skulle ha ett klipp med Måns i min blogg. Han är nämligen inte min favorit, inte så att jag ogillar honom, men, jaa.. Nu har jag i alla fall hittat på det här klippet, och snacka om att låten blev 1000 gånger bättre akustisk! Jättefin :) Nästan så att Måns till och med var lite söt i videon ;)

Ha en fin dag! KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback