"Honey why you look so blue? We can do it all for you"

08-702 00 90. Javisst, Efterlyst! Det är ett spännande program. Och jag kan numret utantill, och har även lärt Rickard det ;) Kan vara bra om man känner igen nån skurk nångång! :)

Tidigare i afton var pappa på besök, vi delade på en god pizza (INTE capricciosa!!) och sen fikade vi kladdkakemuffins och kollade lite på Planet Earth :D Det var ett trevligt besök! Tack papput för mat och sällskap :)

Nu ligger katterna och sover igen. Oroväckande, jag blir så rädd att dom ska bli hyperaktiva och vara jobbiga sen när jag väl ska gå å lägga mig :P Men det är som det är! Sånt man får ta :D

Imorgon ska jag umgås lite med mamma och hennes kompis Lena. Ska äta mat med dom, sen skulle dom nog ut på stan en sväng, men jag går nog hem och klappar på katterna lite istället. Måste ju vara en duktig kattvakt! ;) Nedå, vet att jag kan lämna dom lite ensam, men, kan vara skönt att vara hemma, kanske kolla på nån film eller så! Får se vad som händer.

Nu måste jag kolla vidare på GW och gänget! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback