"Här kanske jag stannar kvar"

Öööööh. Jag är SÅÅÅ mätt. Tog mina sista små slantar och köpte mig en pizza. Å satan va den var god. Men nu sitter jag och nästan avlider i soffan. Är så proppis. Bröl. Men som sagt, gott, hähä. Sitter och lyssnar lite på musik nu.. Har plinkat lite på gitarren med. Är lite rastlös. För Rickard är på väg hem, och jag längtar. Jag vet inte riktigt när han kommer, för jag har inte fått en rapport på ett tag, hehe, men, inom två timmar borde han vara hemma i alla fall, å det går ju att leva med! :D Jag längtar efter våran hallkram!! (När jag hör nyckeln i låset springer jag iväg och slänger mig runt halsen på honom, hihi..)

 Å se där! Nu fick jag ett litet sms, han är i Norrköping nu, får skjuts hem av en arbetskamrat, yey! Då borde han vara hemma om 30-40 minuter kanske? Glädjeskutt!! <3


Kommentarer
Postat av: Evve

Åh gött me pizza ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback