"Don't let those bastards reel you in"

Ojhejhjälp vad dagen har gått fort! Klockan är ju för sjutton snart 17. Jag trodde den var strax efter lunch. Men jaja, det går ju det med..
Idag vaknade jag sent, eller, vaknade tidigt och skulle gå upp, men jag somnade visst om. Åt frulle, duschade och sen skulle jag ut på en promenix, men precis då ringde min älskade Lina, min klumpe <3 Så jag stannade inne en stund och pratade med henne, min fina Lina! Som jag saknar henne..

Efter pratstunden så tog jag med mig iPoden ut på en promenad. Det var så himla varmt ute! 10 plusgrader. Jag är glad att jag tog vårjackan på mig! Efter prommisen gick jag och handlade, sen gick jag hem. Och nu sitter jag här och väntar på att det ska komma hit några monteringsgubbar och titta på min dörr. Tydligen så kan vissa av dom nya dörrarna ha en för kort pinne. Vad det handlar om för pinne har jag ingen aning om, men det vet väl dom förhoppningsvis. Dom skulle komma efter 16, så jag hoppas dom dyker upp snart. Är det fel på dörren så skulle dom fixa det direkt i alla fall, så borde väl inte vara någon avancerad undersökning på min stackars dörr.. :P

Jo just det, jag har diskat berg idag också! Ska snart plocka in allt i skåpen, sen ska nog köket få sig en städomgång om jag orkar.. Och just det igen! Jag har försökt lära mig Spotify också. Fixade det igår, fick det ju gratis när man hade bredbandsbolaget, så tack tack. Dock lite reklam då och då, men det är så lite att det går att leva med :) Fast är lite besviken över att Kristofer Åström inte finns där, hade gärna lyssnat mer på hans nya skiva, som jag förövrigt gärna vill ha. Men man kan lyssna på låtarna på hans Myspace, så jag överlever nog :)

Pluggat nåt idag då? Nej, inte idag. Men imorgon ska jag. Hej.


En liten bild tagen från min balle idag. Soligt och varmt. Nu är inte grävmaskinerna med på bild, men dom har varit ute och grävt sönder hela innergården idag, men jag antar att det är för att det ska bli fint så småningom :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback