"Do you wanna be an Indian?"

Shiet vad den här dagen har gått snabbt! Trodde hon var 14-15 kanske. Men tji fick jag.. :)

Idag har jag traskat runt på stan, har köpt födelsedagspresent(er) till Rickard samt ett par skor till mig själv. Ett par joggingskor. Inte för att jag ska jogga, men gå. Har inga bra gåskor, eller, hade! Nu har jag ju det ;) Hittade ett par sköna på rean, yey! Så tack till Rickard som lånar ut pengar till fattiglappen <3 Var i alla fall riktigt fint vårväder idag. 15 grader i skuggan och soligt och skönt. Inte så jätteblåsigt. Perfekt :) Vårjacka och platta skor, det är vår det! Mötte en grussoparbil på vägen hem, sweeeeet!

En mindre trevlig sak idag var att jag vaknade av motorsågsläten, dom dumma gubbarna som jobbar här ute sågade ner trädet!! Det stora fina som var rakt framför våran balkong, buhu.. Nu kommer jag sakna det. Kändes jättekonstigt nu när jag tittade ut och jag såg över till dom andra lägenhetshusen istället för vårat lilla träd. Tyckte att det var lite onödigt faktiskt, att såga ner ett fint träd.. :P Hoppas dom planterar nåt annat fint där istället..

Nu har jag precis knutit på mig mina nya skor, tänkte gå in dom lite. För jag har en känsla av att hurt-Rickard kommer att vilja ta långpromenader med mig när han kommer hem, så det gäller ju att vara redo! :P Ska i alla fall hugga in på disken, det har blivit ett berg.. Sen ska jag vika tvätt och STÄDA! Rolig eftermiddag, minsann ;) Men jag har ju Spotify som sällskap. Om någon vet nån bra pepp- eller hurtlåt så säg till! Alltid kul med nåt nytt :) Mitt tips till allmänheten är i allafalll Hoffmaestro ifall nån skulle ha missat dom.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback