"Do you know how it feels?"

Jag hade ställt klockan på 7 imorse, hade tänkt att hinna med en promenad och lite pyssel innan min tvättid började. Men, klockan 9 vaknade jag. Hade nog antagligen stängt av klockan i sömnen, eller trott att jag snoozade. Jaja, tur att jag inte hade någon egentlig tid att passa. Nu är tvättandet i full gång i alla fall. Ska snart ner till tvättstugan igen och slänga in grejerna i tumlaren. Jag älskar våran tvättstuga! Tre stora tvättmaskiner och en tumlare som rymmer allt från dom gör att det går rätt snabbt att tvätta om man inte har dragit på sig ett enormt berg. När jag är klar med tvätten blir det nog antagligen en promenad/cykelsväng innan jag ska fortsätta städa. Vi får se vad som händer. Snart borde solen anlända på min balle (Rickard uppskattar inte att jag kallar balkongen för balle, men tills jag kommer på nåt som känns lika bra som balle så får det blir balle!), så då kanske jag blir sittande där ute en sväng först :P

Igårkväll innan jag slängde mig i sängen plockade jag fram min fina gitarr och spelade lite som Rickard har lärt mig. Jag kom ihåg det än! Seger :D Plus att jag tror att jag kommer ihåg alla ackord han har lärt mig hittills, ska se till att han får förhöra mig när han kommer hem sen :P Åååh, jag längtar verkligen efter Rickard nu. Han kommer hem på onsdag kväll/natt, så det är i alla fall inte så många dagar kvar. Längt längt längt. Då blir det pusskalas!

Men nu ska jag sluta tjata om det och fortsätta med mitt hemmapyssel istället. Tjipp!



En gammal söt bild på min älskling.
Ps. Han sjunger, han brukar inte sitta med munnen öppen utan anledning annars ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback