"But I will run until my feet no longer run no more"

Jag beslutade mig för att ta en promenad, och det var nog tur det! Var ute i nääästan en timme, inte illa för att vara Kristin! Nu blev jag lite piggare i alla fall.. Men jag har ont i en fot! :( Vet inte om det är för att jag går konstigt eller vad det är frågan om. Men ska försöka få Rickard att släpa med sig sin balansplatta hem från Norge, så kanske jag kan träna upp vristmusklerna, typ.. :P Förresten så fick jag mig ett stort leende på läpparna, ni som har sett "Vänner", vet kanske att Phoebe har en väldigt speciell springstil? Jag såg en kille som sprang så nästan! Hahah, sött :D

För ett år sedan, så var jag i London, Camden för att vara exakt. Det var grejer det! Jag saknar London! Och jag är aningens avundsjuk på Evve och Oskar som åker dit om mindre än två veckor.. Ta med mig! (Och missarna eftersom jag ska passa dom, hihi.)




Ps. Rickard är söt och gör mig glad. Man är bra om man kan göra det på mils avstånd. Så det så. Puss.

Kommentarer
Postat av: Evve

Du måste införskaffa dig ett par ordenltliga gåskor till dina stackars fötter :/



Och inga problem jag packar ner dig och katterna i min handybag. Hoppas inte Tyko får baj-si-skört-en på dig då bara ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback