"Always when we fight I kiss you once or twice"

Då är äntligen onsdagen här! Dagen då Rickard kommer hem :) Härligt härligt! Jag har varit lite seg idag, även om jag vaknade "tidigt". Har glott lite på tv och mest inte gjort någonting. Men snart ska jag flyga upp ur soffan och börja städa köket. När det är klart så ska jag fixa det sista i resten av lägenheten, sen är den redo för kalas, vilket iofs inte blir förns till helgen, så det hinner väl säkert bli stökigt igen, men ändå :P Det kommer i alla fall vara fint när Rickard kommer hem, och det är ju alltid nåt..
Sen blir det förhoppningsvis lite plugg. Och en lång dusch! Och så ska jag försöka fixa med alla lösa papper som ligger i en stor hög på köksbordet.. Måste sortera lite och sätta in i pärmar och sånt där roligt.

Himlen är grå och det ser riktigt tråkigt ut ute, men, det är okej. Det är 10 plus i alla fall, så värmen verkar hålla i sig, och det är bra det. Hoppas solen kommer tillbaka till helgen bara, så man kan vara ute och njuta lite av våren :) Jag längtar efter sommaren. Drömde om mormor och morfars sommarstuga inatt. Om bryggan och vattnet. Det är så mysigt där!

Ojoj, osammanhängande inlägg kanske, men, så blir det ibland :P Nu ska jag försöka vakna till liv och börja göra lite nytta. Kram!



Bild från mormor och morfars sommarstuga. Sommaren -08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback