"Always one foot on the ground"

Det har varit en trevlig helg!

I fredags så tog jag det toklungt och slappade i soffan och tittade på "På spåret", precis sånt som tjejer i min ålder gör på sina fredagskvällar ;P Tyvärr var Bo Kaspers Orkester-Bo med IGEN, hua, han är inte min favorit. Men i övrigt var det skoj. Men det var skönt att bara ta det lugnt. På lördagen så började jag dagen med att sova lagom länge och sen blev det ett par timmar i tvättstugan. Jag är förresten kär i mitt sköljmedel, det luktar sååååå gott. På kvällen åkte jag till Martina där det var dags för spelkväll och god mat :) Det var en väldigt trevlig kväll, med mycket spel och skratt och katt, hihi, stackars lille Oliver fick inte all den uppmärksamhet han ville ha, sötnosen! Tack Martina och André för en mysig kväll!

Idag har jag kikat på Melodifestivalreprisen, och jag gillade Pain of Salvation (så himla fin röst hade killen!) och Salem al Fakir bäst. Ola var också rätt bra, men jag är trött på hans Nathalie, var hon tvungen att smyga in i låten? :P Hoppades att Ekborg skulle vara bra, men låten var inte riktigt så pampig som jag hade önskat..
I övrigt har jag diskat gigantiskt diskberg idag också, så himla skönt att äntligen beta av det. (Fast jag blev inte glad när jag hittade en övergiven matlåda när jag trodde att jag var klar..) Sen har jag pratat med Lins också, det var ett tag sen, så det var trevligt att uppdatera sig lite :)

Nu ska jag försöka ta det lugnt och skönt ikväll, fast jag har lite ont i skallen, vet inte varför.. Sen ska jag göra i ordning mat och kläder inför morgondagen, sen förhoppningsvis sova många sköna timmar innan jobbveckan drar igång igen imorrn.

Jag saknar Rickard och längtar massor efter honom. Vill att han ska komma hem till mig nuuuu.. Förresten har han namnsdag idag, så grattis Ricke!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack ska du ha fina Kristin! <3 Vi får göra om det nån gång. :) Fast då får det bli när vi har fått Kazpar så att oliver inte behöver känna sig så övergiven. ;)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback