Fire with fire.

Idag är det torsdag. Vilket innebär att det är fredag i morgon! Och då kommer Rickard hit! :D
LÄNGTAR! Hihih, är så det pirrar till när jag tänker på att vi får kramas redan klockan 11 i morgon (jag ska smita från jobbet ett par minuter för att möta upp Ricke vid tåget, så han kan ta nyckeln hem till mamma). Det kommer däremot inte bli roligt att gå tillbaka till jobbet efter det, men, det är bara att bita ihop, för sen har vi helgen tillsammans :)

Idag efter jobbet så har jag varit på stan med Ida! Vi traskade runt i affärer, pratade om allt och lite till, fikade och hade det bra :) Jag köpte lite småplock också, det är så trevligt att ha lite slantar att spendera, även om jag försöker hålla i dom lite i alla fall :P Men hur som helst, så var det trevligt med en Ida-dejt!

Nu är det nog dags att förbereda lite inför morgondagen, lägga fram lite kläder och sånt spännande.

Kram på er gott folk. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback