"And I miss you love"

Gääääsp. Nu är jag trött.. Ligger i sängen och ska snart sova. Kollade precis på en film. Reservation Road hette den, Joaquin Phoenix var med bland annat. Den handlar om en familjs "jakt" på att hitta personen som körde på dersas lilla pojke och sedan smet från olycksplatsen.. Filmen var hemsk och bra, och Joaquin är så himla bra skådespelare!


Helt plötsligt så fick jag ett sånt sug efter den här låten! En gammal goding, som har hängt med hur länge som helst. Och den är så himla fin! Många tårar har trillat till tonerna av denna låt.. Ungdomens glada dagar! ;P

Kram och godnatt


Silverchair - Miss you love


Kommentarer
Postat av: Lins

Å, den poppade minsann upp på min ipod häromdan, rush down memory lane för mig med. Midsommarstuga i Orbaden med städhink och pina colada flimrade förbi ;-) Good old days! :-D Puss

2009-10-16 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback