"We live on fascination"

HA! Jag har haft problem med ett program på datorn hela förmiddagen, men nu har jag besegrat problemet. HA! HA! Hoppas bara att det inte strular mer nu, för då blir jag lite ledsen ;P Men har hunnit göra det jag skulle göra i alla fall, så om det blir dumt igen får jag ta upp kampen igen :D

Idag har jag hunnit söka ett jobb. Det är typ det enda jag har gjort förutom att glo på tv.. Fast Evve kom hit och åt sin lunch, det var trevligt med lite sällis! :)

Här har snöflingorna ramlat ur himlen hela förmiddagen. Men just för stunden ser det ut att ha lugnat ner sig. Skönt! Jag ska snart ut på stan och möta upp mamma efter hennes frisörbesök. Får se om vi blir kvar en stund på stan, för då kanske Evve möter upp oss också en sväng efter att hon har slutat jobba :)

Halsen är lite snällare idag. Hostar inte alls lika mycket. Men snor har jag gott om än ;P Varsågod för uppdateringen!

Meddelande till Idapida: Jag måste fråga dig en sak! Du är inte på msn, så misstänker att du är i skolan, så därför ringer jag inte. Men vi kanske kan höras lite senare idag om du har tid? Bloggkommunikation ;) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback