"That's what i breathe. Out of my league"

Nää, vet ni vad? Nu är nästan hela himlen fylld av moln. Det var väl lite tråkigt. Det som var så soligt för nån timme sen.. Jaja, verkar vara rätt varmt fortfarande i alla fall. Det är bra. Fast det blåder massor. Brr. Idag håller jag mig nog inne!

Plugget gick bra ett tag, nu står det still igen. Verkar bara kunna sitta med det nån timme åt gången, sen säger hjärnan stopp.. :/ Ska pausa lite nu och se om jag kan komma igång sen igen. Buhu.

Idag fick jag äntligen min deklaration! (Ja, jag vet att man kunde fuska och titta på nätet, men jag vill smyga fram siffrorna, som jag alltid gör!) Och det såg riktigt fint ut. Hela 200:- mer tillbaka än förra året, och förra året var bra, så jag är nöjd och glad. Sweeeeet.

Later dudes.




Kommentarer
Postat av: Evve

haha smyga fram siffrorna, du och pappa i ett nötskal :) Jag slet upp kuvertet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback