"I've looked for love in stranger places, but never found someone like you"

Jag drömde att jag var med i något tvprogram som var en blandning av "Stjärnor på is" och "Körslaget". Det var lite spännande! (Vi var väl 10-15 st i laget, men dom enda jag kommer ihåg nu var Ida och Magnus, hihi..) Vi gick i alla fall till final i New York, woho! ;P Efteråt grattade min gamla lärare Bosse oss, men han hade inte tid att stanna, för han skulle iväg och åka skidor.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. För snälla storesyster ska bjussa mig på lunch på stan :) Fast innan dess ska jag skicka iväg ett mail.

Hm. Ja, jag har väl inte så mycket mer att säga just nu. JO! Heja torkade blåbär! Världens godaste torkade bär! :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, så gemytligt att få vara med i din dröm :D Och vilken dröm sen! NY - here we come, liksom! Hoppas att din helg blir lugn och skön! Puss och kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback