"Inatt har jag bett för stunden dimman drar förbi, för en välkommen vår"

Gissa om det var skönt att sova i sin egen säng?! Jaaa! Synd bara att inte Rickard är hemma än, för det hade varit ännu bättre.. :) Men bara en ensam natt, sen kommer han hem till miiiiiig!

Har just ätit frulle. Blev lite sent eftersom jag var tvungen att gå och handla den först :P Hade egentligen tvättid nu, men samma tid var ledig i morgon, så jag bytte och tog den istället. Så nu ska jag försöka plugga plugga plugga idag istället.

Stickade en mössa igår på tåget med min nya lite större Quick Knit, och den blev perfekt för en mysig typ oversize-mössa. Fast det berodde nog lite på att garnet var så elastiskt också. Men det var bra att den blev bra! Konduktörskan stannade vid min plats och pratade varje gång hon gick förbi för hon var så impad över hur fort det gick. Började sticka när jag satte mig på tåget, och innan jag klev av hade jag en färdig mössa, inte illa! :D

Nä, nu ska jag försöka plugga lite :) Kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback