"Älskling det vi mest av allt vill ha är någonting som aldrig kan bli vårt"

Igår var det den stora tårtätardagen! :D Jag åt tre sorters tårta. Smörgåstårta, gräddtårta och marängtårta. Gissa om man kände sig som en sprickfärdig ballong efteråt? ;) Tack för kalaset Evve och grattis ännu en gång! Kvartseklaren :D Det var ett mysigt kalas, minsann! Hoppas att du kommer att få en skojig resa till London, jag vill också vara med! Can I have som change please? God bless! :D

Idag var pappa snäll och skjutsade mig till Gävle, fikade med honom och mamma innan dom åkte iväg åt varsitt håll. Kvar blev jag och min jätteväska. Nu är den så gott som färdigpackad. Har ett paket med kött i frysen bara som ska packas ner sen, men det tar jag precis innan jag går iväg mot tåget så att det inte tinar upp. Hoppas det får plats i väskan, annars blir det jobbigt.. :P Just det, kanske inte har sagt att jag åker hem ikväll? Det gör jag i alla fall. Tåget går vid 19-tiden, så kommer fram sent ikväll, men det är som det är, kommer nog sova sött när jag väl kommer fram :P Får se om jag sover hela resan eller om det blir till att läsa en bok, lyssna på musik, kolla på en film eller kanske sticka på en mössa? :) Roligt är i alla fall att jag fick samma sittplats nu som jag hade när jag åkte hit, höhö, har inte hämtat ut biljetten är iofs, men det stod då så på bokningen, så får väl lita på det. Men det var en bra plats, så hoppas på det :P

Det är slask och blask ute. Usch. Hoppas att det är vårigare i Linkan än vad det är här. Jag orkar inte med slö och slask. Jag vill ha riktig vår! Jag längtar inte bara till vår. Jag längtar till onsdag också. För då kommer min man hem och jag har saknat honom asmycket.. Bejbibejbibejbi.

Nä, nu ska jag vara mätt en stund, sen ska jag försöka hitta på nåt skoj i väntan på att jag ska traska iväg till tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback