"All this talk of getting old It's getting me down my love"

Sådär ja, nu är börjar det bli lite lugn och ro. Har varit full fart idag, hö hö hö. Åkte som sagt mot Gävle tidigare idag. Det gick smidigt förutom att vi var tvugna att byta tåg i Stockholm för att vårat tydligen var sönder. Men det var samma perrong som tur var, så det var mest skönt att sträcka på benen.. När jag kom fram så tog det inte lång stund innan mamma kom hem från jobbet. Vi åt mat och slappade lite, sen gick vi till stan och glodde lite. Sen ringde Frida så vi mötte henne och gick mot bion. Som tur var så såg jag att våra biobiljetter var bokade till i morgon :P Men det gick att byta som tur var, haha, annars hade vi nog blivit lite besvikna.. ;) Vi såg i alla fall "Män som hatar kvinnor", inte en film jag hade valt att sett i vanliga fall, brukar tycka att den sortens filmer är lite enformiga, men den var verkligen skitbra! Spännande och hemsk och bra. Den rekomenderas! Gott var det med popcorn också, även om hälften hamnade innanför min tröja..

Nu har jag druckit te med honung. Men min röst börjar ändå försvinna.. :( Låter som en gammal pervogubbe nästan när jag pratar, det är otrevligt, plus att jag har ont i lungorna nu, för att jag har hostat så mycket, huuuh.. Imorrn vill jag vakna upp frisk!

Snart ska jag bädda min lilla soffa. Sen hoppas jag på en natt utan allt för mycket snarkningar eller hostningar.

Ojoj. Om ni bara visste hur mycket jag saknar Rickard nu. Det är mycket må jag lova! Min fina karl. <3

Vet inte vad jag ska skriva mer. Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback