"I just need a little of your time"

Nu är Rickard hemma! Gick och mötte honom vid 21-tiden. Det var riktigt kallt ute, brr, skulle nääästan ha haft vantar! 10 grader.. Inte direkt junitemperaturer tycker jag.. Men det ser ut att bli bättre i veckan, hoppas på det :) Hoppas att det är varmare i Stockholm, där jag har två vänner på Brucekonsert ikväll! (Tror jag, hihi, Lins, var det idag du skulle gå?) Ida är i alla fall där idag, tror jag :D Jag har visst lite svårt att hålla kolla på dagarna igen, hoho..

Ingen fredagskänsla här i alla fall. Eftersom Rickard vanligvis kommer hem på onsdagar, så känns det som onsdag nu med, fast det inte är det. Det blir lite tokigt, men, jag hoppas att helgkänslan infinner sig snart i alla fall :) Nu ska vi krypa ner i sängen och kika på en film. Får se vad det blir för något, om det är något av värde så kanske det dyker upp en liten recension sen om ni har tur ;)

Förresten, mindre än två veckor kvar tills jag fyller år. Och jag har inte skrivit klart min önskelista än, skandal!

Pussåkram, godnatt i förskott.

Kommentarer
Postat av: Lins

Korrekt datum, jag var på Bruuuce på fredagen :-) Varmt vore väl synd att säga att det var, men man fick shake-some-ass:a sig varm... Han var superbra iallafall :-) Kram!

2009-06-07 @ 12:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback