"You can´t play on broken strings"

Hejhejhallå.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, ville bara skriva nåt. Så ni vet att jag lever. För det gör jag.
I fredags åkte jag och Evve till Kupolen i Borlänge, det var trevligt, fast jag slösade för mycket pengar, det var dumt, men jag har numera ett par fina assköna skor! På kvällen hade vi tacomys hemma hos Evve med Verran. Sen gick vi ut på stan och drack en liten skvätt alkohol. Det skrattades mycket må jag lova! Hade en festlig kväll :) Dock blev nåt inte som det skulle, och resten av natten slutade i kaos och panik. Orkar inte ta hela den historian här.. Halvt sönderfrysta tår, ingen sömn och ömma lungor. Men det är som det är med den saken, allt slutade fint.

Idag har jag varit trött, trött som en Kristin som sovit alldeles för få timmar (dom gick försjutton att räkna på en hand!). Har spenderat kvällen hemma hos pappa, Evve är också här. Det är mysigt att umgås med älskade familjen. Vi har käkat fyllskav (älgskav för den okloke). Sen har vi tittat på Körslaget, och Hannas kör gick vidare, heja Bollnäs! Kvällen ska vara fortsatt slapp, kanske blir det en film senare..

Jag saknar Rickard, och inte blir det bättre av att hans mobil har gått sönder. Så blir ingen direkt spontan uppdatering. Får inte höra små ord som annars gör mina dagar ljusare. Det är drygt. Men snart är det onsdag, å då ses vi äntligen igen. Jag åker förresten tillbaka till Linkan på tisdag. Och just det, jag blev godkänd i kursen "Digital Bildbehandling" också, duktiga jag! Så nu ni, ska jag ge järnet för att försöka bli färdig med exjobbskompletteringarna också. Vore fint att ta examen snart..

Oj, jag lyckades visst babbla på en hel del ändå. Fast jag inte visste vad jag skulle säga. Jag vet att jag låter sur och tråkig och helt tom, kanske, men jag är bara så trött. Så trött..

Kram alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback