Väntar på min karl..

Damdida. Nu sitter jag och väntar på att Rickard ska komma hem. Bra att börja vänta i god tid :P Han kommer väl inte förns om ett par timmar, har ingen koll riktigt, eftersom han har dödat sin stackars mobil. Men, ja, det får väl bli en liten överraskning antar jag ;) Men tidigast 21 skulle jag chansa på. Äsch, jag vet inte, det visar sig!

Nu är det 2 ½ män på tv, hihahiho, det är så roligt! Ska kolla klart på det, sen ska jag fortsätta att titta på "Loose change", har ungefär en halvtimme kvar. Väldigt intressant måste jag säga! Det handlar alltså om 9/11, om ni inte visste det, typ lite konspirationsteoriaktigt.. Hittills har det varit bra, så jag hoppas att den sista biten också är det :)

Kom hem nu då Ricke så jag får krama dig!


Kommentarer
Postat av: Evve

Alltså dina sista rubriker passar inte in med dom andra vackra :) yameeen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback