"Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"

Godmorgon gott folk!

Jag är jättejättetrött idag, gääääsp.. Har precis tvingat mig upp ur soffan för att äta lite frulle. Nu ska jag plocka undan sängkläderna, sen försöka packa min väska. Hoppas allt får plats, har ju råkat fynda lite grejer här, så lite trängre lär det ju bli. Men bara dragkedjan går igen blir jag glad :) Sen ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig sen kommer kanske Ida förbi här en sväng när hon har slutat skolan. Det vore mys, minsann! :) Sen ska jag traska iväg i slasket till tågstationen och parkera på ett tåg i fyra långa timmar, snälla snälla ge mig en plats med eluttag så jag kan kolla på film!

Måste leta reda på min mobilladdare också, så man inte blir batterilös lagom tills jag ska visa min smsbiljett på bussen framme i Linkan sen. Det vore dumt. För jag orkar inte gå hem med min stora väska. Så det så!

Tisdag idag. Imorrn är det onsdag och då kommer Rickard hem, jaaaa, som jag har längtat! Ska krama honom tills jag somnar och får kramp i armarna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback