"Pretty eyed, pirate smile, you'll marry a music man"

Idag hann jag träffa Ida en sväng! Det var jättetrevligt, Ida var söt i sina geekbrillor, hihi.. ^^ Nu är jag äntligen hemma i Linköping igen. Eller, jag har varit det i nån timme. Tågresan gick bra, blev lite försenade i Stocholm på grund av någon olycka.. Pratade med en trevlig tant sista biten också, alltid skoj :)

Nu ska jag ta och vattna dom stackars blommorna som har varit utan vatten länge. Sen ska jag nog lägga mig i sängen (som jag har längtat efter min säng!!) och titta på en film, sen ska jag förhoppningsvis sova gott hela natten lång :) Nu fattas bara Rickard så skulle kvällen vara perfekt!

Oooh. Nu kom jag just på att jag har tvättid klockan 11 imorrn. Om jag har skrivit rätt i min kalender. Då måste jag nog ställa klockan, för det känns som att jag skulle kunna sova bort hela dagen annars.. :P Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback