Nytvättat är bra!

Åh vad skönt att vara klar med tvätten! Nu luktar det gott och nytvättat här hemma.. :) Sängen är fint bäddad också för en gångs skull :P Jag tycker om att se en tom tvättkorg, höhö.. Har precis tagit en lång dusch och ska försöka att piffa till mig lite nu, sen tror jag att jag ska ta mig ner på stan en sväng, köpa lite småsaker som kan vara bra att ha, plus att jag fördriver lite tid.. Sen ska jag hem och försöka plugga lite. Får se hur det går! Ikväll kommer i alla fall Rickard hem, wiiehee, längtar! :)

Har redan varit en sväng på affären idag, men måste kanske dit igen, kom på lite grejer jag glömde.. Eller, kan ju handla på stan såklart, om jag ska dit, jag är inte dum jag inte! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback