Nu ni!

Som ni kanske ser så försöker jag få till den här bloggens design. Jag skapade den för lääängesedan, men sen tänkte jag att det var så krångligt att göra designen själv och så, så det har inte blivit av att jag har använt den. Fixade en blogg hos Bloggspace som jag har haft i över ett år, kanske närmare två år till och med?!

Men nu har jag till slut tagit mig i kragen och börjat pyssla lite här istället. Det är ju riktigt roligt! :D Den här bloggen är inte allt för fin än, men den duger så länge. Så därför kommer jag nog att använda mig av den här framöver. Dessutom får jag väl säga tack till
Martina som lämnade bloggspace för blogg.se, det gav mig en liten spark i baken att göra detsamma, hihi.



Kommentarer
Postat av: Martina

Det va så lite så. :) Det var bra att du lämnade den. Vi med lite klass hör ju inte hemma där. ;)Tycker det är kanin att du har flyttat hit för då kan du hjälpa mig hur tusan man fixar egen design på bloggen. Jag är ju helt nollställd. :P



Tack för fina kommentaren på bloggen. Förhoppningsvis så har han tagit sitt förnuft till fånga imorgon.Men jag hatar verkligen att man inte får ett avslut så att man kan må bra igen. :(



Ha det bra, finaste Kristinen! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback