"I've been roaming around always lookin down at all I see. "

Godmorgon!

Jag måste då säga att låsgubben var punktlig och snabb! Nu är klockan nån minut efter 10, och det är redan klart, höhö. Dom (det var nog bara en som skruvade på min dörr, fast det var två gubbar) skruvade bara upp nåt brytskydd, tog kanske en halv minut, så, ja, nu är det klart :P Å det är jag med. Klar alltså. Har precis ätit min frukost och jag har packat ner allt utom datorn.

Funderar på om jag ska gå en sväng till affären innan jag åker, kan ju vara smart att köpa nåt resesnask där istället för på Pressbyrån som är dubbelt så dyr. Så kan jag ju passa på att gå ut med soppåsen då också, smart! :D

Jag sov så himla gott i natt! Måste ha varit för att jag pratade med Rickard precis innan jag somnade.. :P

Åh, nu är det Kings of Leon på tv! Dom sjunger låten Use Somebody. LYSSNA PÅ DEN! Den finns på Youtube så klart, men det går inte att stoppa in dom här, för dom är låsta på någe vis. Men ni kan ju söka själv, om ni vill lyssna på en asbra låt som jag spelar minst 5 gånger om dagen :D Jag har dessutom paxat sångaren, så han låter ni bli! :P

Tre timmar kvar till mitt tåg går. Börjar bli åkatågpirrig nu, hoho. Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback