Hejåhå!

Jag är ju riktigt effektiv, höhöhö :D

Nu har jag ringt och pratat med trevliga Roger på låsfirman, dom skulle sätta upp någon slags plåt vid låset, för vi hade ju tydligen turen att få ett sånt där lås dom har pratat om på tv, så dåliga att det gick att ta sig in med en stållinjal typ :P Men efter imorrn så kan ju tjyvarna få kämpa lite i alla fall, haha. Roger var i alla fall jättesnäll och han sa att dom skulle komma hit vid 10-tiden, det var snällt! Då har jag gott om tid på mig innan tåget går vid 13..

Jag har dessutom lagt fram nästan allt (och säkert lite till) jag ska packa ner i väskan sen, hoppas det räcker med min "lilla" väska, orkar inte släpa på den som är stor nog att rymma ett mindre lik! Jag suger på att packa, packar alltid alldeles för mycket. Men jag borde väl lära mig någongång? :P

Sen gick jag in i köket och titta på diskberget, sen gick jag därifrån igen, haha, måste samla ork om jag ska kunna ta tag i det där monstret till berg! Uscha. Nej, jag måste nog vänta någon timme eller så innan jag ens försöker mig på det..

Med plugget går det bra i alla fall. Har redan skrivit inledningen till uppgiften samt börjat redigera alla tre bilder på en och samma gång, höhö. Varför börja med en och göra den färdig först liksom? ;) Större variation om man gör tre på en gång, hehe.. Men jag hoppas det blir bra i alla fall. Om jag fortsätter i den här takten så borde jag bli klar med alla tre bilder idag. Hoppas! Sen gäller det ju att bli godkänd också, så måste vara noggrann och göra fina bilder!

Dags att fortsätta nu. Heja pluggisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback