Det går bra nu.



Nu har jag fått lite mat i magen, blev visst en sen lunch, men så blir det ibland!
Jag har i stort sett packat färdigt, det verkar få plats i den "lilla" väskan, yey! Ska bara slänga ner necessären och mobilladdaren, sen är jag nog klar tror jag. Bra bra!

Disken står fortfarande orörd och skrattar åt mig. Buhu. Men jag ska nog visa vem som bestämmer innan dagen är slut! :P Berget ska bort!

Det går i alla fall rätt bra med slutuppgiften, alla tre bilder börjar bli någorlunda klara. Nån timme till, sen är jag nog färdig. Ska bara skriva lite på dokumentationen också, men det går nog snabbt! Lägger in en liten bild här så får ni se en nästan färdig bild, från fina Gotland.

Nu ska jag fortsätta. Kram!



Kommentarer
Postat av: Evve

Åhh sikken stilig bild syster lilla!



När dyker du upp i metropolen i morgon? :)





KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback