"Cross the street above the candy store"

Broeeeel. Mätt! Jag och Rickard har just proppat i oss mat, det var gott minsann, vi förtjänade lite pizza efter promenad till och från stan :) Rickard köpte en ny mobil, yey! Nu slipper jag ha tysta dagar när han är i norge.. :P

Ikväll blir det nog bara lugnt och slappt, kanske film eller nåt, vi får väl se :) Fast just nu känns det som att jag skulle kunna somna, hoho, gääääsp..

Imorrn kommer det bli en slitsam dag tror jag. Vi ska till Ringarum och förhoppningsvis bli färdig med Rickards gamla lägenhet. Jag ser inte fram emot det, men, det måste ju bli klart förr eller senare så.. Städa, rensa slänga och ha oss.. Värst blir det väl med alla möbler, vet inte vart vi ska göra av dom :S Men det får väl lösa sig på ett eller annat sätt. Vi har i alla fall förberett lite matsäck, hihi, så det kommer nog att gå bra ändå.. :D

Nä, vet inte vad jag ska skriva faktiskt. Ha det så bra, hejåhå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback