Under the pavement.

Hej och godkväll!

Ännu en arbetsdag har passerat. En väldigt lugn sådan! Så himla skönt. Den första 1 ½ timmen på jobbet fick jag två (!!) samtal, varav den ena hade ringt fel. Det brukar annars ringa mer eller mindre hela tiden, direkt efter att man lagt på ringer det igen osv.. Nog för att det brukar vara lugnare på helgerna, men det är är nog det lugnaste jag varit med om, och jag behövde det idag..


Gissa vad jag är, igen? DÖDSTRÖTT. Så jag tänker snart slänga mig i sängen under min värmefilt. Imorgon jobbar jag alldeles skitsent :( Till 23. I don't like it. :( I am no kvällsmänniska. Efter den sena kvällen, har jag ett inte riktigt lika sent pass på tisdagen. Sen är jag, hör och häpna, ledig en dag! Det ska firas med tvättstuga.

Jag önskar jag var hemma med min familj nu. Saknig. Saknig.. Godnatt.

En bild från en semester.

Jag och Ricke var någonstans. Blekinge kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback