We're smiling but we're close to tears, even after all these years

Goddagens!

Jag sov så himla gott i natt! Så skönt att vakna av sig själv istället för att höra klockan som ringer.. Nu har jag ätit frukost och kollar runt på nätet lite. Ska nog relativt snart ta mig i kragen och slänga in mig själv i duschen. Sen ut en sväng och ta lite luft. Och förhoppningsvis hämta CDON-paketet (vill vill vill ha det idaaaag!).
Om inte filmerna kommit så får jag väl roa mig med annat.

Förresten underhöll jag mig med att göra i ordning massa tavlor här om dagen, så nu är en av sovrumsväggarna full av blandade bilder som jag tagit genom åren. Jättefint blev det! Får se vad Rickard säger när han kommer hem :) Har sagt att han får köpa egna ramar om han vill ha några av sina bilder där också, hihih. Bilden nedan har jag dock inte tagit, dooh, det är pappa som är fotografen där :)

Åh tusan, nu började Sjunde himlen på tv, hur ska jag nu kunna slita mig och ta tag i dagen? :)


Jag och Evve, för "ett par år sedan" :)






Och sen så bjuder jag på en bra låt också. Gillar musikvideon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback