Holy moley, me oh my. You're the apple of my eye.

Hej bloggen och mina vänner.

Jag skäms. För det var så längesedan jag uppdaterade. Men, nu är jag här! Får se hur länge jag stannar den här gången ;)

Vet inte vart jag ska börja.. Hm. Något listliknande kanske? ;)

 

 

Jag letar fortfarande efter ett jobb. (Snälla anställ mig någon? Kolla på min tillfälliga portfolio vettja! Jag vill jobba!)


Jag har börjat gymma tillsammans med Rickard. (Det är jätteroligt! Även om jag har onda blåsor i händerna. Kalla mig Starke Adolf!)


Jag har använt tandtråd varje dag i år. (Jag vill ringa min tandläkare och skryta!)


Rickard har köpt en iPhone och jag är lite lagom avundsjuk. (Inget fel på min 4-5 år gamla Samsung <3)


På onsdag kommer Rickard hem. (Gissa om jag längtar apmycket?)


Jag har börjat småspela Call of Duty: Black Ops på Rickards PS3. (Fast jag blir livrädd och skriker när folk hoppar upp för snabbt framför mig, men trots det är det väldigt skoj!)


På torsdag ska jag träffa en av dom bästa jag vet med tillhörande mamma och bebis. (Längtar här med!)


Sen så hoppas jag att min fina lilla Martina blir frisk från sin förkylning snart så att vi kan träffas och catcha upp lite. (I miss my Martina.)

 


Så. Nu har ni lite koll på mig!

 

Idag har jag varit rätt duktig. Klivit upp i tid. Gått till gymmet och tränat bra. Pratat med min handledare på AF Kultur. Tvättat allt i tvättkorgen plus soffklädseln, alla filtar, duschdraperiet samt badrumsmattan. Nu ska jag bara bädda sängen och laga mig en god middag, sen ska jag njuta av kvällen. En måndag som inte har känts som en måndag, inte illa! (Förutom att jag har fått en hejdundrans massa inbetalningskort från CSN som vill att jag ska betala tillbaka på mitt studielån, vilket blir svårt med min för närvarandet inte så stora inkomst. Får se vad jag kan göra åt saken).

 

Vi hörs!

 

En liten finklädd busunge.

Foto: Min fina pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback