A thousand years

Skämmes Kristin!

Jag bloggade senast i april, och redan då var det väldigt klent mellan uppdateringarna.
Det är så tråkigt så här i efterhand, men men, what to do?

Sedan jag började på mitt nya jobb (som inte är så nytt längre) så har jag inte haft ork eller lust till så mycket annat, tråkigt men sant. Känns som att jag har jobbat alla dagar dygnet runt som man säger i min familj. Men det ska det bli ändring på! Jag måste bli bättre på att ta vara på tiden utanför arbetet. Ett steg i rätt riktning är i alla fall sagt till om jag bara vill jobba två helger/månad. Det känns bra. Pengarna räcker nog ändå och det känns viktigare att hinna leva lite :)

Jag ska försöka sno ihop ett roligare inlägg snart, men jag är så klen just nu. Hemma från jobbet då jag har tappat rösten (den är snart tillbaka) och är hostig och allmänt seg med jätteont i storskallen. Så nu ska jag ta en varm dusch och sen krypa in under filten och försöka kurera mig lite.

I väntan på nästa uppdatering från mig så bjuder jag på en bild av en ond fågel som jag mötte en dag i maj :P

Kram!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha näe känner inte igen min bror till skogsmulle då ju. ;-D



Och tack! Han är nöjd med frippan så det är gött att jag lyckades hacka rätt. ;-D



Trevlig nyår :)

Postat av: Gaymasen

HAHA. Tack. Jag tar att jag är rolig så får de andra pellejönsarna vara sexiga. ;-)



Gott Nytt År och god fortsättning :)

2012-01-01 @ 17:13:15
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback