"I'll wait a million days to see you smile"

Hua vilken seg dag det har varit. Jag har haft sirap i hjärnan, bly i fötterna och mjölk i ögonen (fina liknelser, ja). Har gäspat oavbrutet sen jag gick upp i morse. Lång jobbig dag. Känns som att allt jag gjorde på jobbet tog dubbelt så lång tid som det egentligen borde ha gjort. Har haft fullt upp hela dagen, inte en lugn stund, ändå så känns det som att inget har blivit gjort, fast jag vet att det har det. Ringde ingenting heller, men kände mig så totalt oinspirerad och seg i bollen, så hade nog inte gått så bra ändå.. :/ Fast jag måste komma gång ordentligt med den delen nu. Bara slänga mig in i det. Do it!
Nu är jag hemma och är alldeles frussen (mer än vanligt i våran kalla lägenhet, buhu.). Halsen gör lite ont och näsan är småtäppt. Jippie. Jag ska snart gå och lägga mig och hoppas att jag är piggare imorgon, annars blir det nog till att stanna hemma. Kan egentligen jobba hemma likagärna som på jobbet (så länge huvudet hänger med), fast med fördelen att jag inte smittar ner dom andra (om det inte redan är försent). Men väckarklockan är ställd, så jag går upp i morgon och känner efter. Förhoppningsvis blir det bättre av många timmars sömn!

Jag saknar Rickard massor. Det är så tyst här hemma utan honom.. Ingen att kramas med när man har lite abstinens. Kom hem Ricke <3 Vaknar nästan alltid på "hans" sida av sängen när han är borta, jag misstänker att jag är ute på kramjakt om nätterna, men, ingen där, förutom hans stenkudde :P

Nä, nu ska jag inte babbla en massa strunt. Jag ska istället försöka stänga av datorn och sova lite. Extremt tidigt, men, jag behöver nog dom få extratimmar jag kan få. Så, nattinatt gott folk.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback