Du säger väl till om jag ska gå?

Jag fick något ryck ikväll och tog och fixade till bloggdesignen lite. Gillade aldrig riktigt den förra.. Den här känns bättre. Något höstig/vintrig kanske. Men I like it! :)

 

Imorgon är det måndag igen. Tillbaka till slitet på jobbet (även om det är VÄLDIGT lugnt just nu, men dagarna går så sakta då). Fast det kommer bli sjukt ensamt utan Evve där! Hon har jobbat sin sista dag innan tjänstledigheten nu, så nu är jag singel, solo, allena på jobbet. Raster och lunch blir ensamt, men, jag får väl stå ut :) Två veckor jobb till, sen har jag två veckors ledighet, innan jag ska jobba dom sista två månaderna. Längtar så sjukt mycket efter Linköping, Rickard och lägenheten. Nog för att det är väldigt trevligt att vara hemma med familjen och att jobba och tjäna pengar. Men jag HATAR att bo i en resväska och ha mina saker utspridda både här och där. Jag vill bara hem och sova i min egna säng och krama om min egna karl innan jag lägger mig. Jag saknar min balkong och jag saknar mitt lilla kök. Fast mest av allt så saknar jag ju fina Rickard.. Vi har tyvärr inte setts så mycket under sommaren, och det gör ont i hjärtat. Men, what to do? Bara att bita ihop och vänta och längta. För om någon månad är det som det ska igen. Då är jag tillsammans med älsklingen igen <3

 

Slänger in ett par finfina bilder från förra veckans Lars Winnerbäckkonsert (Gasklockorna Gävle) också. Ett stort tack till bästa storesyster Evve som bjussade på konsertbiljett som belöning till Månadens anställda (mig) på Evelinas Rustservice, hihih :P Lasse var jättebra som alltid. Han gör mig varm i hjärtat den där mannen. Kikade på nya DVD´n idag också, och den var bra den med! Fina fina fina Lasse, ingen är som du!

 

Nu ska jag snart bädda på soffan, sen plocka fram kläder till i morgon. Sen slå en pling till Ricke. Sen soooooooooooooooooova. Är trött.

Kram på er gott folk. Vi hörs!

 








Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättefina bilder, och jättefin blogg! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback