"We broke the rules, I'm glad we got out"

TAADAAA!

Ny bloggdesign! Om du inte ser den kan du ju uppdatera sidan om du vill bländas av något nytt och fräscht, hä hä hä.

Äntligen orkade jag göra något åt den gamla designen. Jag har suttit med det här hela kvällen (både med photoshop och dom nedrans koderna tar sån tid..), så nu är jag helt snurrig i skallen och kan inte avgöra om jag är nöjd eller inte. Men det duger för stunden tror jag. Men hur som helst var det skönt med omväxling. Bort med det mörka, in med det ljusa! Det är ju för sjutton vår nu!

Får se om jag pysslar vidare imorrn. Men det duger tillsvidare. Så det så :)

Oj, klockan är mycket nu. Det är väl dags att sova lite snart. Gääsp.
Men jag saknar Rickard så himla mycket.. Sängen känns alltid så himla stor och kall utan mitt hjärta bredvid mig.


Natti, gott folk.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det blev jäääättefiint! Kraaam!

Postat av: Evve

Fiiiiin :)

2010-04-11 @ 18:42:41
URL: http://enevve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback