"No, I'm not doing this to please you"

Dålig uppdatering, IGEN. Fy på mig!

Den senaste veckan har spenderats med Rickard. Jag har haft kalas för honom och han blev glad för presenterna som tur var :) Hihi. Vi har också varit och sett 3D-bio för första gången, för det hade äntligen hittat till biografen i Linkan :) Vi såg Alice i Underlandet och den var helt ok! Inte så bra som jag hade hoppats på, men fint gjord och rolig. Rickard åkte till Norge i måndags och igår tog jag tåget till Gävle. Det blev kinarestaurangmys med familjen på kvällen, gott var det!

I morgon ska jag skriva på kontraktet för jobbet! Skönt att ha det gjort :) Efter kontraktskriveriet ska jag iväg med Evve och kika på lägenhet, spännande! Sen sover jag över hos henne, för mamma smiter till Kenta efter jobbet i morgon nämligen. Sen får vi se vad resten av helgen för med sig! En liten träff med pappa hoppas jag på, men vi får väl se vad som händer. Frida är väl ute och partajar hela helgen, så får se om jag hinner träffa henne något ;)

På tisdag eller onsdag åker jag tillbaka till Linkan för att umgås med Rickard lite. Ska också släpa med mig ännu mera grejer tillbaka hit till Gävle. Sen den 3:e maj, börjar allvaret! :D Ska bli skönt att börja jobba och tjäna lite peningar!

Det var en liten lägesrapport. Hörs förhoppningsvis snart igen :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, visst var det häftigt med 3D-bio? Såg Avatar i 3D och det var riktigt grymt!



Ja, det förstår jag! Ja, det måste vara mycket skönt att kunna träffa familjen lite mer :).



Tackar :). Jag ska tillbaka till en industri där jag jobbade för ca 2 år sedan som ligger strax utanför Ängelholm så jag kan lugnt bo kvar. Sköta en maskin och köra lite truck och lite sånt. Inte det roligaste men det går :). Vad blir dina arbetsuppgifter?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback