"In the backseat of your car"

Idag har jag slitit i tvättstugan, så nu är tvättkorgen tom och sängen nybäddad. Alltid lika skönt! Diskberget diskade jag igår. Så nu är det bara städning kvar. Sen är lägenheten skinande ren, lagom tills Rickard kommer hem. Och det gör han antingen imorrn natt eller onsdag kväll. Så, ganska snart, hur det än blir. LÄNGTAR! Eftersom han fyller år idag, och jag inte får fira tillsammans med honom, så ska jag ha en egen liten födelsedag för honom när han kommer hem :) Hoppas på sol och värme så kanske man kan ta årets förta picknick! :)

Den sista tiden har jag haft besök från spännande länder i min blogg! Utöver Sverige, så har även "läsare" från Norge, Finland, Portugal, Kina (Kan det vara du lilla Anna? ;)) samt USA. Spännande tycker jag.. :)

Nu är jag trött, slötittar på en film som går på ettan nu, "Falskmyntarna". Den verkar bra, så jag önskar att jag hade tittat på riktigt istället för att bara titta med ett öga (mitt norra "Jim och piraterna-Blomöga").

Gäääsp. Trööött. Lite skype med älskling snart, sen blir det nog sova..
Kram!


Kommentarer
Postat av: A n n a

Det kan ha varit jag som smugit mig in på din fina blogg när jag var i Kina. Ber om ursäkt att jag inte lämnat tydligare spår efter mig ;)



Hoppas att allt är bra med dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback