"If you want to be a hero well just follow me"

Hejhopp!

Idag har det varit en lung och skön dag. Jag har småstädat och diskat diskberg, så har fått lite tråk gjort i alla fall :) Har varit regnigt och grått idag, men tog i alla fall en liten kvällspromenad tillsammans med Rickard. Det var mysigt och luften var skön i lungorna. Rickards hand passar så perfekt i min <3

Nu har jag lagt fram kläder till i morgon och packat väskan med det viktigaste (som till första skoldagen nästan, haha!), så att jag ska slippa stressa i morgon. 7.28 går min buss, ihk, spännande! Får åka väldigt tidigt, börjar inte förns 8.30, men eftersom jag inte vet exakt vart jag ska plus att jag har ett bussbyte och jag vet inte hur trafiken är här om mornarna, så jag kör ett säkert kort och kommer fram ungefär en halvtimme innan jag börjar, det känns lagom till första dagen! :D Hoppas att det blir en rolig introduktion och att det finns trevliga människor där! Känns väldigt pirrigt nu, men, mest spännande faktiskt. Jag slutar 17.30 i morgon, så förhoppningsvis orkar jag ge er en uppdatering när jag har kommit hem :)

Nu ska jag snart gå å lägga mig, så att jag är utvilad i morgon! Håll era tummar för mig :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till idag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback