"I got your note 'bout the sun, I'll try to get out more often"

Goddag!

Med tanke på att det är lite inspirationsbrist i mitt huvud just nu, så tänkte jag slänga in lite gammalt pyssel här i bloggen. Bara så att det inte blir stilltje här. För man måste kunna leverera även om man inte har någon inspiration, så sa mina lärare på Gotland.. :P Man kan inte bara sitta och vänta på att inspirationen ska komma tillbaka, utan man måste jobba under tiden!

Här kommer i alla fall två bilder, som jag har gjort i Illustrator. Dom gjorde jag under första året på Design- och konstruktionsprogrammet. Vi skulle då lära oss olika program, bland annat Illustrator. Vi fick en bild på nånting, så skulle vi återskapa den i Illustrator. Jag valde tydligen två flaskor (minns inte om vi fick välja eller om det var just dom vi skulle göra). Dom är kanske inte perfekta, men jag är i alla fall nöjd (förutom med det "nätiga" materialet på första flaskan, hihi. Plus att jag inte har gjort löven på den andra flaskan, men, det är som det är)! Illustrator är ett väldigt roligt program, även om det tar tid att lära sig alla olika funktioner och knappar..

Nu när jag tänker efter blev jag nästan lite pysselsugen.. Men vet inte på vad.. Får se om det dyker upp något färskt pyssel sen :P Kram så länge!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback