"If I had eyes in the back of my head, I would have told you that you looked good as I walked away"

Ännu en dag som har gått riktigt snabbt. Hade svårt att sova i natt, så var jääättetrött när jag vaknade imorse, blev nog inte många timmars sömn. Jag uppskattar inte sömnsvårigheter! Jobbigt att ligga och vrida och vända sig och inte kunna somna normalt, och ändå är man för trött för att göra något annat.. Men, jag hoppas att jag ska somna lättare ikväll :) Idag har jag varit ute på promenad, med min kamera! Det var verkligen längesedan den fick följa med! Men inte så jättekul att vara ute och fota själv egentligen, men, idag så fick det fungera ändå :P Slänger in ett par bilder så får ni se hur det ser ut i Linkan så här års, höstigt! Idag kikade solen fram dessutom, det var trevligt :)

Imorgon ska jag antagligen ta svinflunsavaccin! För då börjar dom nämligen vaccinera allmänheten, och jag hör väl dit :P Ska försöka ta mig dit rätt tidigt i alla fall, men misstänker att det kommer att bli låååånga köer! Dom har tydligen bara två vaccineringsställen i hela Linköping, och det är väl många som vill ha sprutan, men, mitt mål är att kämpa så jag får ta den imorrn i alla fall, hihi.. Wish me luck! :D

Kanske ska se nån film ikväll? Känner mig lite uttråkad för tillfället..
Hoppas att allt är bra mer er gott folk, vi hörs! Kraaaaaaaaaaam










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback