"Det har vart en lång dag.."

Ojoj! Jag är tidig idag. Sitter redan på jobbet och jag börjar inte förns om 35 minuter egentligen, så passar på att skriva lite i den stackars lilla bloggen!

Jag har sålt två grejer sammanlagt nu! Inte direkt högsta tempot på mig, men jag hoppas att det släpper snart, annars blir jag nog inte långvarig här, tyvärr.. Det är i alla fall en jättebra arbetsplats med trevliga arbetskamrater, så hoppas att jag säljer bättre så att dagarna blir ännu lite roligare! Om man inte säljer något så går dagarna sååå långsamt här. Men jag tackar i alla fall för kunder som är trevliga även om dom säger nej. :)

På fredag åker jag hemhem (om jag får tag på sistaminutenbiljett) sen på lördag blir det examensfest för mig :) Det ska bli mysigt att träffa familjen! <3 Saknar dom!

Å förresten, nu är Rickard äntligen opererad, så snart är min vanliga spralliga man tillbaka, wiiie!

Ha en bra dag alla! Kram kram kram


Kommentarer
Postat av: Evve

Snart kommer du hemHEM :)



Wiee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback