"You are my sweetest downfall"

Idag känns det äntligen som att plugget går frammåt! Söta fina Petra har gett mig lite synpunkter på min senaste idé, och det är skönt att höra någon annans syn på saker! Tack Petra! Så nu ska jag jobba vidare på idén och hoppas på att den kan utvecklas till något bra :) Jag ska verkligen plugga stenhårt i veckan, jag vill vill vill vill bli färdig! Tjat, jag vet, men, det får ni leva med ;)

Idag grävde byggubbarna av våran internetkabel, buhu, då blev jag lite ledsen. Men det tog bara undefär 3-4 timmar, sen hade det varit andra gubbar där och lagat det, tack! :D Trodde jag skulle bli utan i flera veckor, så fick lite panik, men, nu funkar det finfint igen, så jag är nöjd och glad :D

Tog en prommis innan lunch, det var varmt och skönt! Hade saknat min lilla runda tror jag, får ta och besöka den imorrn igen ;) Blir ju verkligen mycket piggare efter att man har varit ute i friska luften!

Nä, nu ska jag plugga ett tag till, medan jag känner att jag är inspirerad :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback